VI. B

ANGLIČTINA – 

9.6. – na wocabee je nový Balík na minulý čas, tak šup na něj:-)

27.5. – Hanibalová – Učivo a domácí úkol Minulý čas prostý

Online angličtina úterý a čtvrtek v 9h, odkaz je stále stejný

27.5. – p. uč. Zbořilová – přečtěte si text v učebnici na straně 24 / cv. 3, přeložte do češtiny a odpovězte na otázky. Pošlete na mail prirodopis.zborilova@seznam.cz do 1.6.

26.5.  p. uč. Glonková – tento týden máte na dodělání všech restů,tzn. dodělání domácích úkolů a Balíků na wocabee. Do 31.5.

25.5. – Hanibalová – dodělej si všechny Balíky na wocabee, plus online ZOOM angličtina v úterý – více v mailu

18.5. domácí úkol pro žáky p.uč. Glonkové do 25.5. zadán přes aplikaci Wocabee

11.5. skupina p. Glonkové – pracovní sešit str. 24/1,2,3 – vypracuj, ofoť nebo naskenuj a pošli do 18. 5.  na hglonkova@seznam.cz

11.5. skupina p. Zbořilové  – pracovní sešit str. 18/1,2, vypracujte, ofoťte a pošlete do 17.5. na prirodopis.zborilova@seznam.cz

10.5. skupina p. Hanibalové – pracovní sešit str. 24/1,2,3 – vypracuj, ofoť nebo naskenuj a pošli do 15. 5.  na sbednarova@centrum.cz

domácí úkol pro žáky p.uč. Glonkové do 8.5. zadán přes aplikaci Wocabee (podrobnosti naleznete v e-mailu)

ANGLIČTINA – Domácí úkol pro žáky p.uč. Glonkové a Hanibalové do 27. 4.  zde: Homework

ANGLIČTINA – domácí úkoly pro žáky p.uč.Zbořilové – do 4.5. Animals

  úkol do 20.4. – Napište 8 vět o tom, jak jste strávili Velikonoce. Posílejte na mail prirodopis.zborilova@seznam.cz

Everyday English: AKTUALIZACE 15.5. Koukněte na video na youtube https://www.youtube.com/watch?v=U-pS186WRC4 Tom dává také každý den krátká videa na instagram (kreativnislovnik) a vysvětluje slovíčka v souvislostech 🙂

7.5. Dnes mám pro vás zábavné video s Mr Beanem   https://en.islcollective.com/video-lessons/mr-bean-funny-clips

Předchozí úkoly najdete zde: Easy-peasy

Kdo má facebook, může se připojit do skupinky Let´s have a little bit of fun a komentovat, jak se mu vede 🙂 https://www.facebook.com/groups/520251258685230/

ANGLIČTINA Domácí úkol z angličtiny do 1. 4. (žáci p. Hanibalové na sbednarova@centrum.cz)

Úkol pro žáky p. Zbořilové (posílejte na prirodopis.zborilova@seznam.cz) – Přeložte článek na straně 28 v učebnici. Stačí 2 odstavce. Pošlete do 6.4. Děkuji 🙂

17. 3. skupina p. Glonkové, Hanibalové English-March-I., poslat do 24.3.

16.3. Úkoly pro žáky p.uč. Zbořilové AJ 6

ENGLISH for you – procvičujte a hlavně don´t panic, don´t freak out

https://wordwall.net/teacher/480115/lenagell/folder/73683/6th-form


HV 8.6.

  • poznávačka hudebních nástrojů —> zde
  • Minulý týden jsem vám do ŽK napsala známky, pokud jste vyplnili kvíz. Každý, kdo to aspoň zkusil, dostal jedničku. To dost výrazně pomohlo některým, kteří tam měli jedinou známku za neodevzdaný referát.

HV 7.5.

  • Zkuste si, zda ovládáte rytmus a poznáte ho v notách, na několika písničkách máte za úkol poznat, jaký řádek právě hraje —> zde
  • Trošku vyšší level, a kvíz o tom, jestli máte přehled o hudební minulosti, vašim úkolem je tipnout si, co bylo dřív. Kdo dával dobrý pozor v hodinách by měl některé věci poznat. —> zde

HV – 27 .4. jednoduchý videokvíz pro oživení některých hudebních nástrojů —> zde

HV – nepovinný kvíz č. 2 pro chvíle nudy  —-  > druhý kvíz

HV dobrovolný kvíz —-> Kvíz HV


PŘÍRODOPIS

Komunikace přes e-mail.


ČESKÝ JAZYK

8. 6.

Dnes proběhl ve škole Souboj čtenářů. Pro ty z vás, kteří jste tu nebyli, jsem nachystala dotazník. Vyberte odkaz na svoji knihu a zapojte se do souboje. Dotazník je třeba vyplnit nejpozději ve čtvrtek 11. 6.

Pozor, v knihovně je kocour!

Kluci netančej

Prašina 2, Černý Merkurit

Dům v Rugolu

Past na korunu

Literatura – dobrodružná literatura – Jaroslav Foglar. Zápis do sešitu LV. V čítance si přečtěte od Jaroslava Foglara: Ježek v kleci (s. 54 – 59) a vyplňte test (do pondělí 14. 6.). Kdo nemá čítanku, text je zde…

2. 6.

Literatura – přečtěte si ukázku z knihy Dobrodružství Toma Sawyera od Marka Twaina a vyluštěte zašifrované sdělení, to mi pak pošlete (e-mailem, WhatsAppem, Messengerem… nebo pošlete poštovního holuba) nejpozději v pondělí 8. 6. Souboj čtenářů si uděláme s největší pravděpodobností až ve škole, pro zbytek i on-line.

Mluvnice – dnes hry, ve čtvrtek 4. 6. v 11:15 pokračujeme v podmětu, přísudku a shodě podmětu s přísudkem z Pravopisných pětiminutovek s. 33 – 34/R3, 4, 5 příp. dále.

27. 5.

Sejdeme se ve čtvrtek v 11:15 na office.com. Zopakujeme si shodu podmětu s přísudkem. Zápis a cvičení z Pravopisných pětiminutovek s. 33/R1, 2, 3.

Literatura – projděte si knihy, které jste dostali zadané ke čtení v rámci soutěže Souboj čtenářů 2020. Oficiální soutěž byla zrušena, ale my si uděláme svoji verzi. Na termínu se domluvíme zítra. Ale bude to brzy, tak čtení a přípravu neodkládejte!

25. 5.

Zítra v 10:30 se sejdeme na office.com. Budeme se opět věnovat podmětu a přísudku.

20. 5.

Podmět a přísudek si můžete procvičit zde a zde.

18. 5.

Zdravím v novém týdnu, 19. 5. v 10:30 se na vás budu těšit na office.com (Teams). Zopakujeme si, co víte o podmětu a přísudku, a v těchto větách budeme hledat základní skladební dvojici.

Literatura – dobrodružná literatura – Jack London. Zápis do sešitu LV. Přečtěte si ukázku z úvodní části románu Bílý tesák a odpovězte na otázky v testu. Pokud vám nejde otevřít ukázka v pdf, zkuste to zde… (Word). Úkoly splňte do středy 27. 5. 2020.

14. 5.

Literatura – dobrodružná literatura – Karel May. Zápis do sešitu LV. V čítance si přečtěte ukázku Karel May – Souboj – s. 82 – 86. Kdo nemá čítanku, text je zde…

12. 5.

Dobrý večer, doufám, že se vám podařilo přihlášení do Office 365. Znovu to zkusíme ve čtvrtek 14. 5. v 11:15 už rovnou tam. Kdyby cokoli nešlo, neváhejte mě kontaktovat a nějak to vyřešíme. Díky za ochotu.

11. 5.

Dobrý večer, do soukromých chatů  na Skype jsem vám poslala přihlašovací údaje do Microsoft Office 365, kde to zkusíme bez vyhazování a vypínání mikrofonů. Není třeba nic instalovat na pc (pokud jste na mobilu, bude to chtít možná stáhnout aplikaci Teams). Otevřete si stránku https://www.office.com a kliknete na přihlášení. Zadáte přihlašovací údaje, změníte si heslo (musí obsahovat nejméně 8 znaků, z toho písmena,čísla, velké písmeno nebo speciální znak).  Zbytek si ukážeme 12. 5. v 10:30 přes Skype a pak se přepneme do nového prostředí. Projdeme si test na slovesa, který byste měli mít splněný, a dále se budeme věnovat podmětu a přísudku. Dále učebnice 68/2, 69/3, 4.

5. 5.

Mluvnice – do pondělí 11. 5. si udělejte závěrečný test na slovesa.

Literatura – přečtěte si ukázku z knížky Robinson Crusoe a vyplňte test, ať zjistíte, jak pozorně jste četli 😉  (do pondělí 11. 5.).

4. 5.

Zítra si zopakujeme slovesa, pak už na vás čeká jen závěrečný test. Projdeme různé typy cvičení, např. totototototo a toto. Většina mi ještě neposlala křížovku a rébus z minulého týdne. Dejte to prosím do pořádku a pošlete nejpozději do pátku nebo se vám to začne hromadit…

28. 4. 

Milá VI. B, děkuji vám za úkoly a vyplněné testy z minulého týdne. Dnes nás čeká předposlední hodina týkající se sloves. Procvičíme si tvary podmiňovacího způsobu – pracovní list podmiňovací způsob.

Literatura – přesuneme se k dalšímu literárnímu žánru – dobrodružné literatuře. Do sešitu Literární výchovy si vytvořte výrazný nadpis DOBRODRUŽNÁ LITERATURA a přepište si zápis. Přečtěte si text o spisovateli Danielu Defoeovi a rozšifrujte do sešitu LV zprávu na konci textu. Vyluštěte křížovku, ve které se skrývá jméno Robinsonova parťáka (pracujte s přečteným textem). Rozšifrovanou zprávu a vyluštěnou křížovku prosím vyfoťte a pošlete ke kontrole.

21. 4.

Mluvnice – podle vzoru vyčasovat v podmiňovacím způsobu přítomném i minulém sloveso VAŘIT, učebnice 59/1 – vypsat alespoň 6 sloves v podmiňovacím způsobu – vyfotit a poslat do pátku 24. 4. Děkuji.

Literatura – přečtěte si text Rčení a úsloví odkazující na příběhy antického Řecka a vyplňte test (doporučuji číst a rovnou vybírat odpovědi v testu) – do úterý 28. 4.

Videočeština 7 – kontrola DÚ, slovesný způsob, podmiňovací způsob – zápis do sešitu pouček, učebnice 59/3.

14. 4.

Přidávám ještě úkol do literatury – přečtěte si báji Orfeus a Eurydika, potom si v testu ověřte, jak pozorně jste četli (pokud si nejste jisti odpovědí, vraťte se do textu a najděte ji) – do úterý 21. 4.

Jelikož jste mě na dnešní hodině moc nepřesvědčili o tom, že pracujete, a jelikož nám hodiny stále někdo kazí, přistupuji k zadání samostatné práce (klik). Zadání nemusíte přepisovat. Tabulku si vytvořte nebo vytiskněte a vlepte do mluvnického sešitu. Vypište slovesa z textu, doplňte požadované údaje, tabulku vyfoťte a pošlete na e-mail michaela.janoscova@seznam.cz, příp. ji můžete poslat přes Messenger nebo WhatsApp nejpozději do pátku 17. 4. Videočeština 7 (podmiňovací způsob) bude v úterý 21. 4. v 10.30 h.

Zdravím vás po Velikonocích a těším se na vás v 10:30 na Videočeštině 6. Minule jste měli problém najít slovesa ve větách, dnes se na to zaměříme v tomto cvičení.

7. 4.

Dnes zadán úkol – učebnice s. 58/10 – od věty Jako že teď v září začíná říje… vypsat do sešitu mluvnice všechny slovesné tvary. Pokud nemáte učebnici, text je vyfocený v konverzaci na Skype. Kontrola na příští Videočeštině 6 14. 4. v 10.30 h.

6. 4.

Víkend skončil, týden nám zase začal! Ale nevěšte hlavu, jen dva dny a jsou velikonoční prázdniny. 7. 4. v 10.30 si na Videočeštině 5 vysvětlíme, co je slovesný tvar určitý a neurčitý, jednoduchý a složený – zápis si přepište nebo vytiskněte a vlepte do pouček. Společně projdeme v učebnici 56/3, 57/4. Jinak doufám, že stále čtete knížky na Souboj čtenářů a děláte si poznámky.

1. 4.

Videočeština 4 (slovesa) bude zítra 2. 4. od 10.30 h. Doděláme číslovky, ať si můžete napsat test 😉 a začneme slovesa. Zápis ke slovesům si přepište nebo vytiskněte a vlepte do sešitu pouček. Procvičit si můžete slovesnou osobu a číslo, slovesný způsob a mluvnické kategorie sloves.

Test k číslovkám vyplňte prosím zde nejpozději v pondělí 6. 4.

26. 3.

Úkol na procvičení Pravopisné pětiminutovky s. 42/V2,3. Skloňování číslovek si můžete procvičit zde. Videočeština 3 bude v úterý 31. 3. v 10.30 h. Pěkný víkend a ať jste zdraví!

23. 3.

Zápis do sešitu pouček Číslovky (přepsat). Testy k zájmenům opravím a pošlu, nebojte. Těším se na vás zítra v 10.30 h! Probereme si druhy číslovek a jejich pravopis. Číslovky (rozpoznání a druhy) můžete procvičovat zde, zde, zde a zde.   DÚ Pravopisné pětiminutovky 42/V1 (zkontrolujte si v klíči vzadu). Bude z toho zase test 😉 Uslyšíme se ve čtvrtek 26. 3. v 10.30 h.

20. 3.

Ahoj děcka!

Tady máte ten slíbený test na zájmena. Test mi prosím pošlete ke kontrole nejpozději v úterý 24. 3. buď na e-mail michaela.janoscova@seznam.cz, nebo přes WhatsApp, Viber, Messenger. Telefonní číslo vám i rodičům pošlu do zpráv přes el. ŽK (dm software). Test si můžete buď vytisknout a doplnit, nebo přepsat (čitelně!!!), pak vyfotit a zaslat.

Příští týden se pustíme do číslovek. Ráda bych se s vámi spojila přes Skype na videohodinu, proto vás chci požádat, jestli byste si mohli  Skype nainstalovat. Zde vám posílám odkaz na skupinu, kterou jsem nám na Skype vytvořila, a v úterý v 10.30 h bychom si dali 1. videočeštinu. 😀

16. – 20. 3.

Moc vás všechny zdravím a doufám, že jste si za těch pět dnů dostatečně odpočinuli. Posílám vám pár 😉 úkolů. Po jejich vypracování byste měli mít doplněná všechna cvičení v kapitole Zájmena. Na konci týdne sem vložím test, který všichni vyplníte a pošlete mi ho e-mailem, příp. jinou cestou zpět. Pokud něčemu nebudete rozumět, piště mi přes elektronickou ŽK nebo na e-mail michaela.janoscova@seznam.cz. Opravila jsem vám poslední test na mě/mně a musím vás všechny pochválit, dopadlo to moc dobře – skoro všichni máte 1! Známky jsem zapsala do ŽK.

  • Zájmena – skloňování zájmen ON, ONA, ONO:
    • zápis do sešitu pouček – přečíst a přepsat nebo vytisknout a nalepit
    • Pravopisné pětiminutovky 40/U3, 41/U8, 40/U4 (kontrola vzadu – je třeba řádně zkontrolovat délku i/í)
  • Zájmena – skloňování zájmen MŮJ, TVŮJ, SVŮJ (podle vzoru MLADÝ)
    • učebnice s 48 – projít tabulku
    • Pravopisné pětiminutovky 40/U4, U5, 41/U6, U7
    • je třeba dát pozor na tvary jejích/jejich (V jejích vlasech. = ve vlasech dívky x V jejich vlasech. = ve vlasech těch lidí)
  • Dále prosím stále čtěte knihu, kterou jste dostali na Souboj čtenářů, a dělejte si poznámky.

MATEMATIKA

8.6. Střední příčky trojúhelníku

1.6. Přeji vám vše nejlepší ke Dni dětí a posílám další úkol:-)

Těžnice trojúhelníku

25.5. Výšky v trojúhelníku

20.5. Konstrukce trojúhelníku

18.5. Trojúhelník – trojúhelníková nerovnost

11.5. Tento týden máte na dodělání všech restů. Všichni, kteří jste ještě neodeslali úkoly z objemu a povrchu krychle a kvádru, učiňte do 15.5.

Ti šikovní, kteří máte splněno (není vás mnoho), procvičte na:

https://www.onlinecviceni.cz/exc/list_topic_kw.php?subject=Matematika&grades=upper

  • Krychle – objem
  • Krychle – povrch
  • Kvádr – objem
  • Kvádr – povrch

4.5. Krychle, kvádr – příklady ze života

29.4. Povrch kvádru

27.4. Síť kvádru

20.4. Objem kvádru

16.4. Kvádr – konstrukce

14.4. Opakování početních operací – procvičení toho, co vám moc nejde

3.4. Povrch krychle

2.4. Milí šesťáci, zvládnete učivo 5. ročníku?

30.3. Jednotky obsahu a síť krychle

27.3. Objem krychle

24.3. Jednotky objemu

20.3. Je čas zkontrolovat, jak pilně jste pracovali 🙂 .

Krychle

17.3. Vnější úhly v trojúhelníku – práce na 18.-19.3. – opravené zadání

16.3. Vnitřní úhly v trojúhelníku

12.3. Shodná zobrazení. Pokud máš možnost, vytiskni, jestli ne, přerýsuj do školního sešitu.


DĚJEPIS

8.6. – 12.6.

Zápis Římská kultura

Dú:    Vypiš si do sešitu nejvýznamnější římské bohy (alespoň 8)  najdeš v učebnici na str. 130

😀 a jsme na samém konci 😀 

1.6. – 5.6. 

Ke Dni dětí vše nejlepší a krásně si ho oslavte 😀  😀 😀

Kdo neudělal on-line test, počkám ještě do pátku

Zápis Přechod k císařství                    nalep do sešitu nebo opiš

25.5. – 29.5.

18.5. – 22.5.

Úpadek republiky Spartakovo povstání

https://www.youtube.com/watch?v=1pqvrCsJDUQ         „Koloseum“ – dokument ke shlédnutí

11.5. – 15.5.

ZÁPIS Punské války    přepiš si nebo nalep do sešitu. Opět odkazuji na Kompas času

4.5. –  8.5.

Stále nemám od některých vypracovaný on-line test, budu trpělivě čekat do konce tohoto týdne (do 8.5.) 😥 

nové učivo:   

 Zápis STAROVĚKÝ ŘÍM       nalep do sešitu nebo opiš  

https://www.youtube.com/watch?v=ccXiEkaMdKM&t=81s        Kompas času     určitě se podívej

https://www.youtube.com/watch?v=To0QxF1desw&t=477s       Kompas času     určitě se podívej

https://www.youtube.com/watch?v=iOC6xHzUaxA                     Byl jednou jeden člověk      taky můžeš shlédnout

27.4. – 30.4.

On-line test  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSchimMAb0FuaFkHl_BvUuA3rI5r8Q-CuI2yKXikNvfyoYKzwg/viewform?usp=sf_link

posílejte do příštího týdne. Po vyplnění testu klikněte hned pod testem na ODESLAT

Opište si zápis , opakujte si starověké Řecko, čtěte si i v učebnici, v nejbližší době přichystám on-line test

20.4. – 25.4.

Aktivita         vyluštěte a tajenku pošlete: rkovarova@seznam.cz

Zápis 9. Zápis Kultura starověkého Řecka                   nalep do sešitu nebo opiš

stále mi můžete posílat složené puzzle  

14.4. – 19.4.

ZÁPIS Řecko pod nadvládou Makedonie                   nalep do sešitu nebo opiš

odkaz: https://www.televizeseznam.cz/video/byl-jednou-jeden/alexandr-veliky-64032666     podívej se

Puzzle   https://www.toglic.com/cs/sdilej-aktivitu/fb7b289-50c9-4e62-9c2f-48fc9ff1356/share      slož si puzzle

pokus se složit puzzle,  ofoť obrazovku tlačítkem Print Screen  a pošli mi hotový obrázek.  e-mail:     rkovarova@seznam.cz

(upravila jsem zápisy  Řecko 1,2,3 aby bylo rovnou k nalepení do sešitu) víz. níže

6.4. – 10.4.

Tento týden se jen pohodlně usaďte a dívejte se na to, o čem jste se již učili.

TROJSKÁ VÁLKA:  https://www.ceskatelevize.cz/porady/10214722308-bohove-a-hrdinove-antickych-mytu/209572230080008-trojska-valka/

ODYSSEUS:              https://www.ceskatelevize.cz/porady/10214722308-bohove-a-hrdinove-antickych-mytu/209572230080010-odysseova-odyssea/

BITVA U MARATHONU:   https://www.youtube.com/watch?v=eeQnyGPyxNM

BITVA U THEROPYL:          https://www.youtube.com/watch?v=1dA6q3ZqjN0

Na závěr si udělejte kraťoučký zápis o válce mezi Athénami a Spartou:      Peloponéská válka

                                                            😆 Přeji vám všem krásné Velikonoce 😆 

30.3.  – 3.4.             učebnice str. 79 – 84

Zápis Řecko 3. část  Řecko 3      nalep do sešitu nebo opiš

Dobrovolný úkol:  Zjisti, odkud se vzala tradice Maratónského běhu.                                                                                                                                                                                          Odpověď mi zašli na Dm software nebo nebo e-mail:  rkovarova@seznam.cz

 

23.3. – 28.3.

2. Starověké Řecko         učebnice str. 71 – 78

https://www.youtube.com/watch?v=ZhgEIVA4xkQ

https://www.youtube.com/watch?v=GDkfsymzk1s

Učebnice strana 71 – 78 (přečtěte si i sloupečky vlevo, jsou tam zajímavé informace)

Pak si do sešitu udělejte zápis, obrázky malovat nemusíte 🙂 : můžete vytisknout a vlepit nebo opsat:

Zápis Řecko 1. část    Řecko 1.    nalep do sešitu nebo opiš

Zápis Řecko 2. část    Řecko 2    nalep do sešitu nebo opiš

16. 3. – 20.3.

Zápisy si udělejte do sešitu  🙂

Zápis   Starověká Čína

PREZENTACE Starověká Čína

https://www.youtube.com/watch?v=rsvp4wV6K80

 

 

 


VÝCHOVA K OBČANSTVÍ A KE ZDRAVÍ 26.3. 2020

Ahoj děti,

dnes se budete věnovat i našemu předmětu. Nechala jsem Vás dlouho odpočívat a teď přišel čas na mé zákeřné otázky a mučení může začít.

Pamatujte si, náš předmět je dost o vnímání sebe samého a o našem okolí a proto nejsou dobré a špatné odpovědi. To jací jste tvoří Vaší osobnost, rodiče, výchova, částečně škola, kamarádi, mravnost a morálka dané společnosti.

Dnešní téma je LÁSKA

Provází nás celý život, stojí už při počátku našeho zrození a v různých dobách nás obohacuje stále. Od nepaměti byla inspirací pro různé umělce

Tak a teď bude řada na Vás.

Dostanete ode mě 2 úkoly.

  1. každý z vás má doma PC, proto chci, abyste mi vytvořily prezentaci na téma Láska (muže to být ve wordu, power point). Vyhledáte podoby lásky.A to : v malířství, sochařství, divadelní hra, píseň, báseň, tanec, kniha – vždy napíšete autora a název díla, pokud je k dispozici tak obrázek díla, nebo úryvek z textu, tanec popíšete nebo vložíte ukázku. Každou podobu lásky mi vysvětlíte. Jak je tam láska vyobrazena. Nezapomeňte, že láska není jen mezi mužem a ženou, láska může být ke zvířatům, přírodě, zemi, lidem.
  2. přečti si text:
    Šalomounův soud
    Tehdy přišly ke králi dvě matky a žádaly ho, aby rozsoudil jejich spor.
    „Prosím, můj pane, já a tato žena bydlíme v jednom domě. Třetího dne po mém porodu přivedla
    na svět i tato žena svého syna.
    Ten však v noci zemřel. Proto v noci vstala, a zatímco jsem spala, podstrčila k mému boku mrtvé
    dítě a přivlastnila si mého syna.“
    „Nikoliv. Můj syn je ten živý! Ta žena lže, králi.“
    A tak se před králem dál hádaly.
    „Podejte mi meč,“ poručil král. „Rozetněte to živé dítě. Jednu polovinu dejte jedné a tu druhou
    polovinu druhé.“
    První žena se poklonila a pravila: „Spravedlivě jsi rozhodl, můj pane. Ať není ani moje, ani její.“
    Druhá žena však padla na kolena a plačíc prosila: „Můj pane, nejvroucněji Vás prosím, dejte to
    živé novorozeně jí, jen ho neusmrcujte! Vzdám se syna, nechť si ho ta druhá ponechá.“
    Poté král poznal, která žena je skutečnou matkou.
    Otázky a úkoly
    1. Poznal(a) jsi skutečnou matku? Čím se podvodnice usvědčila?
    2. Znáš některý další příběh o mateřské lásce? Vyprávěj. Jak vyjadřuješ svou lásku vůči rodičům ty?
    VŠECHNY ÚKOLY MI POSÍLEJTE NA MAIL – anna.podlucka@seznam.cz   a do předmětu napište své jméno!!! 
    3.4.2020 VI.B
    DUŠEVNÍ A TĚLESNÉ ZDRAVÍ
     Pozorně si přečtěte přiloženou prezentaci Zdraví  a vytvořte si zápis do sešitu. Potom vypracuj zadané úkoly ZDRAVÍ – ÚKOLY.
  3. 14.4. 2020

  4. KONFLIKT A KRIZOVÉ SITUACE
  5. Pozorně si přečtěte přiloženou látku krize krize, na konci textu jsou 2 úkoly, ty vypracuj a pošli mi na mail

28.4. 2020

ŠIKANA – pozorně si přečti 2 přiložené prezentace  šikana    šikana 2   vytvořte si zápis to sešitu a potom vypracujte tyto dva pracovní listy  šikana pracovní list    REBUS ŠIKANA. Kdo může, tak mi zápis i vypracované listy vyfotí a pošle na mail.

11.5. 2020

REŽIM DNE – přečti si přiložený zápis REŽIM DNE a vypracuj úkol. Výsledky mi pošli na mail

27.5. 2020

ZDRAVÁ VÝŽIVA – Přečti si přiloženou prezentaci.  Na konci je test, ten vyplň do sešitu (napiš si otázky i odpovědi – bude ti to sloužit jako zápis). zdravá výžíva + pyramida . Překresli si do sešitu pyramidu výživy.

1.6. 2020

NÁPOJE A ZÁSADY ZDRAVÉ VÝŽIVY – Nejprve si pozorně přečti 2 přiložené prezentace zdravá výživa 2  a ečka, vypracuj úkol, který je ve druhé prezentaci. Poté si vytiskni zápis a nalep do sešitu Zápis – zdravá výživa – nápoje

11.6. 2020

TECHNOLOGIE ZPRACOVÁNÍ POTRAVIN – Přečtěte si přiloženou prezentaci ZPŮSOBY TECHNOLOGIE ZPRACOVÁNÍ POTRAVIN, potom si vytiskni, nebo přepiš tento zápis ZPŮSOBY TECHNOLOGIE ZPRACOVÁNÍ POTRAVIN – ZÁPIS. A nakonec vypracuj tento test a pošli mi ho TEST – POTRAVINY.