Písemná výzva k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace
Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497 okres Karviná, příspěvková organizace Vás jako případného zájemce o níže uvedenou veřejnou zakázku malého rozsahu, zadávanou v poptávkovém řízení, tímto vyzývá k podání nabídky a k prokázání kvalifikace
Identifikační údaje veřejného zadavatele |
Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497
okres Karviná, příspěvková organizace Sídlo: Moravská 29/497, 736 01 Havířov-Šumbark IČ: 70958131 DIČ:CZ70958131 e-mail: sekretariat@zsmoravska.cz tel: 596 802 541, 596 802 542 fax: 596 802 549 Zastoupena: Mgr. Marcelou Sasynovou, ředitelkou školy |
Název veřejné zakázky | Předmětem veřejné zakázky je nákup tunelové myčky s automatickým posuvem košů |
Spisové číslo VZ | VZ/03/ZŠMOR/21 |
Druh veřejné zakázky | Poptávkové řízení do 1 000 000,-Kč (bez DPH) na veřejnou zakázku malého rozsahu |
Předmět veřejné zakázky |
Předmětem tohoto poptávkového řízení je dodání tunelové myčky s automatickým posuvem košů
Povolená tolerance maximálně +/- 5 % uváděných hodnot |
Doba realizace VZ | 22. 11. 2021 |
Poskytnutí zálohy | NE |
Dílčí plnění |
NE |
Varianty nabídky |
NE | ||||||||||||
Kontaktní údaje pro podání žádosti |
Mgr. Marcela Sasynová tel. č.: 596 802 541, 608755445 fax: 596 802 549 adresa: Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497 okres Karviná, příspěvková organizace Mgr. Marcela Sasynová Moravská 29/497, 736 01 Havířov-Šumbark e-mail: sekretariat@zsmoravska.cz |
||||||||||||
Lhůta pro podání nabídek | do 19. listopadu 2021 do 12.00 hodin | ||||||||||||
Místo podání nabídek | Sekretariát Základní školy Havířov-Šumbark Moravská 29/497 okres Karviná, příspěvková organizace | ||||||||||||
Označení obálky s nabídkou |
Adresa odesilatele (uchazeče) VZ/03/ZŠMOR/21 – NEOTVÍRAT „ Dodání tunelové myčky“ Nabídky budou v zalepené obálce opatřené razítkem na uzávěru |
||||||||||||
Kritérium hodnocení nabídek |
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Celková ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle kritérií uvedených níže, stanovených v sestupném pořadí s váhou určenou v procentním vyjádření. Nabídky budou hodnoceny dle těchto kritérií:
|
||||||||||||
Způsob hodnocení nabídek |
Způsob hodnocení jednotlivých kritérií:
V kritériu 1 (cena) bude hodnocení provedeno podle následujícího vzorce:
V kritériu 2 (termín dodání) bude hodnocení provedeno podle následujícího vzorce:
V kritériu 3 (záruční lhůta) bude hodnocení provedeno podle následujícího vzorce:
Celkový výsledek hodnocení nabídek bude stanoven součtem bodů, které hodnocené nabídky získaly v rámci hodnocení jednotlivých kritérií včetně váhy konkrétního kritéria. |
||||||||||||
Základní kvalifikační předpoklady |
V rozsahu ust. § 74 odst. 1 až 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a to čestné prohlášení ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky. |
||||||||||||
Profesní kvalifikační předpoklady |
|
||||||||||||
Požadavky na zpracování, obsah nabídky |
Nabídka uchazeče musí obsahovat tyto součásti řazené v níže uvedeném pořadí:
|
||||||||||||
Upozornění | Uchazeč, který nedoloží požadované kvalifikační předpoklady, bude z veřejné zakázky vyloučen. | ||||||||||||
Závěrečné ustanovení |
|
||||||||||||
Zveřejnění výzvy | webové stránky základní školy – www.zsmoravska.cz |
Za zadavatele: Mgr. Marcela Sasynová, ředitelka školy
Písemná výzva k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace .pdf
Písemná výzva k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace .docx
VYHODNOCENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Dne 22. listopadu 2021 proběhlo výběrové řízení „VZ/03/ZŠMOR/21“ – dodání tunelové myčky s automatickým posuvem košů do školní jídelny. Výběrové řízení bylo zahájeno v 8.00 hod. v místnosti č. 2 – ředitelna ZŠ Moravská za účasti výběrové komise ve složení: Mgr. Marcela Sasynová, člen, Ing. Jana Galušková, člen, Ing. Lydie Lančová, člen, Bc. Radim Hanzel, MSc., MBA, člen, Daniel Červenka, člen.
Smlouva o nákupu tunelové myčky s automatickým posuvem košů bude podepsána se společností AMC Gastronom CZ se sídlem Mánesova 438, 738 01 Frýdek-Místek, s.r.o.
Společnost se sídlem Mánesova 438, 738 01 Frýdek-Místek splnila veškeré body v předmětu veřejné zakázky a kritéria hodnocení nabídek. Členy výběrové komise byla vyhodnocena jako vítěz výběrového řízení.
Nabídková cena díla včetně DPH činí 490 655,-Kč. Cena díla bude uhrazena z rozpočtu Magistrátu města Havířova.
Jelikož před podepsáním kupní smlouvy bylo zjištěno, že společnost AMC Gastronom CZ se sídlem Mánesova 438, 738 01 Frýdek -Místek, s.r.o. nesplňuje technické podmínky dle požadavků výběrového řízení, byla tato společnost výběrovou komisí dne 6.12.2021 vyřazena z výběrového řízení a vítězem byla určena firma na 2. místě – Finezza facility s.r.o. Pavlova 1351/44, 700 30 Ostrava-Zábřeh a smlouva o nákupu tunelové myčky s automatickým posuvem košů bude podepsána s touto společností.
Nabídková cena díla včetně DPH činí 576 624,00 Kč. Cena bude uhrazena z rozpočtu Magistrátu města Havířova.