II. C

22. – 26. 6.

Zdravím všechny děti a rodiče! 🙂

  • Ukončení školního roku – viz webové stránky školy, email

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 41 + přílohy č. 1b – viz str. 28, č. 2 – str. 31,  č. 3 – str. 35
  • oprava a dokončení nesplněných úkolů
  • PS č. 2 NEVYHAZOVAT!  Děti ho na začátku příštího školního roku budou potřebovat.
  • Každodenní hlasité čtení (i o prázdninách)

Matematika:

  • PS č. 7: oprava a dokončení nesplněných úkolů
  • Procvičování násobilky pomocí kartiček, pamětné upevňování násobilky dvou, tří, čtyř, pěti, šesti, sedmi, osmi, devíti a sčítání, odčítání, dopočítávání do 100
  • PS č. 7, 6  NEVYHAZOVAT!  Děti je na začátku příštího školního roku budou potřebovat.

Člověk a jeho svět:

  • PS: dokončení úkolů v příloze za str. 73 a dokončení nesplněných zadaných úkolů

19. 6. – pátek

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 39, 40 + oprava, dokončení předchozích stran

Matematika:

Zápis do školní družiny pro příští školní rok 

  • odevzdání PŘIHLAŠOVACÍCH LÍSTKŮ nejpozději do 19. 6. 2020
  • více na webových stránkách školy

18. 6. – čtvrtek

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 37, 38
  • příloha č. 1a (na konci sešitu za str. 45) – názvy zvířat vystřihnout, seřadit podle abecedy a nalepit na linky. Obrázek vybarvit.

Matematika:

17. 6. – středa: Odevzdávání učebnic

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 32
  • + str. 33 – 36: kdo doposud nesplnil

Matematika:

Člověk a jeho svět:

  • PS: plnění úkolů v příloze za str. 73: 2. strana s úkoly 1 – 11: odpovědi jsou předepsány z druhé strany
  • 1. strana s úkoly 1 – 4 a 1 – 6: odpovědi jsou předepsány z druhé strany (KDO DOPOSUD NESPLNIL)

16. 6. – úterý

Milí rodiče, pokud jste mi splněné úkoly nezasílali ke kontrole, doneste mi je k nahlédnutí spolu s učebnicemi. Děkuji za spolupráci.

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 30 – 31

Matematika:

15. 6. – pondělí

Zdravím všechny děti a rodiče! 🙂

Český jazyk:

  • uč.: růžový rámeček/81 – znát, cv. 5/102
  • PS č. 2: str. 28, 29
  • Každodenní chvilkové procvičení psaní slov s dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě, párové souhlásky, tvrdé a měkké souhlásky, psaní u/ú/ů – ústně/kartičky
  • Každodenní hlasité čtení
  • Úkoly spec. ped.

Matematika:

Člověk a jeho svět:

  • PS: str. 70
  • uč. znát str. 56 – 63

12. 6. – pátek

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 27 – znát říkanku
  • uč. str. 78 znát růžový rámeček + předložky ze cv. 1/26 v PS

Matematika:

  • PS č. 7: dokončení strany 11 + př. 1 – 3/14
  • Znát zpaměti násobky sedmi (př. 3/14) a příklady na násobení sedmi i se záměnou činitelů (př. 1, 2/14)
  • NEDĚLAT str. 5, 12, 13

Člověk a jeho:

  • PS str. 69
  • uč. str. 60 – 63 znát

11. 6. – čtvrtek

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 26

Matematika:

Člověk a jeho svět:

  • uč. str. 60 – 63
  • PS str. 68 včetně nastříhaní a vlepení obrázků

10. 6. – středa

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 25
  • uč.: cv. 39/116 do MS pouze doplňovaná slova

Matematika:

9. 6. – úterý

Český jazyk:

  • uč.: cv. 1 – 5/ 81 ústně + znát růžový rámeček
  • PS č. 2: str. 24
  • uč.: cv. 38/116 do MS, pouze doplňovaná slova; ústně druhy vět a počet slov ve větě

Matematika:

  • PS. č. 7 str. 9 (celá), př. 1, 2, 3 znát zpaměti
  • nastříhat kartičky pro násobení 6 a pracovat s nimi při osvojování násobení šesti

Člověk a jeho svět:

  • uč. str. 56, 58 – 59 (znát)
  • PS str. 66 – 67 (znát)

8. 6. – pondělí

Zdravím všechny děti a rodiče! 🙂

  • Úkoly pro domácí přípravu  jsou pod sdělením.

Důležité sdělení: Odevzdávání učebnic

Milí rodiče,

ve středu 17. 6. po vyučování, tj. v 11. 35 hod. před vchodem vyhrazeným pro naši třídu (příp. v 9. 40 hod. před hl. vchodem po předchozí domluvě), budu vybírat učebnice. Obracím se na Vás s prosbou o dohlédnutí, aby zapůjčené učebnice byly vygumované, slepené, otřené (jestliže jsou ulepené, polité), vložené do podepsaného igelitového sáčku. Děti odevzdávají učebnici českého jazyka, čítanku a učebnici prvouky. Více v emailu. Děkuji za spolupráci. Tř. uč

Český jazyk:

  • uč. cv. 3/75 ústně
  • PS. č. 2: str. 22
  • každodenní chvilkové procvičení psaní slov s dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě, párové souhlásky, tvrdé a měkké souhlásky – ústně/kartičky
  • každodenní hlasité čtení
  • úkoly spec. ped.

Matematika:

  • PS č. 7: str. 8 (celá; př. 4 – výsledky psát do PS, u př. 8, 9 výsledek a výpočet napsat do PS)
  • každodenní pamětné upevňování násobilky dvou, tří, čtyř, pěti a sčítání, odčítání, dopočítávání do 100

Anglický jazyk:


5. 6. – pátek

Český jazyk:

  • uč. str. 73, 74; znát růžové rámečky
  • PS č. 2: str. 22

Matematika:

  • PS č. 7: dokončení str. 7, př. 1, 4, 5 – výpočty s výsledky psát přímo do PS, př. 2 výsledky rovněž lze psát přímo do PS

Anglický jazyk:

  • opakování pozdravů, barev a čísel (viz MS)

4. 6. – čtvrtek

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 21; slovní druhy znát zpaměti
  • uč.: cv. 37/117 do MS, pouze doplňovaná slova

Matematika:

Člověk a jeho svět:

  • PS: str. 62 – 65 (znát, dokončit a opravit nesplněné či chybně splněné úkoly)
  • cv. 2/65 – očíslované obrázky hospodářských zvířat pojmenovat
  • uč. str. 51 – 55 (znát)

3. 6. – středa

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 20; slovní druhy se naučit vyjmenovat zpaměti – cv. 3
  • uč.: cv. 36/116 do MS, pouze doplňovaná slova

Matematika:

2. 6. – úterý

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 19 (celá)
  • a oprava/ dokončení str. 35 – 36, 18 – 5 (kdo doposud nesplnil) – viz minulý týden

Matematika:

  • PS č. 7 str. 4 (celá)
  • a oprava/dokončení str. 1, 2, 3, příp. v PS č. 6 (kdo doposud nesplnil)
  • natrhat kartičky s násobilkou pěti
  • MS: napsat a znát příklady na násobení pěti
  • Zápis z hodiny – záměna činitelů (po vysvětlení zkuste děti nechat pracovat samostatně):
  • http://www.zsmoravska.cz/wp-content/uploads/Zápís-z-2.6..jpeg

Člověk a jeho svět:

1. 6. – pondělí

Zdravím všechny děti, rodiče. Vám, milé děti, přeji krásný Den dětí! 🙂

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 33
  • PS č. 2: oprava/ dokončení str. 34 a str. 5 – 18 ( kdo doposud nesplnil ) – viz minulý týden
  • každodenní procvičování psaní slov s dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě, párové souhlásky – ústně/kartičky
  • každodenní hlasité čtení
  • úkoly spec. ped.

Matematika:

  • PS č. 7 str. 3 (celá), př. 1, 2 znát zpaměti + oprava/dokončení str. 1, 2
  • Každodenní ústní procvičování sčítání, odčítání, dopočítávání do 100, násobilky dvou, tří, čtyř
  • PS č. 6 NEVYHAZOVAT, budeme se k němu ještě vracet.  Dokončit a opravit nesplněné či chybně splněné úkoly – viz minulý týden.

29. 5. – pátek

Český jazyk:

  • uč.: cv. 35/115 do MS (nejdříve zdůvodnit, pak napsat pouze doplňovaná slova)
  • uč. cv. 40/116 ústně dle zadání a procvičení pomocí kartiček psaní tvrdých, měkkých a párových souhlásek, psaní „ě“
  • PS č. 2: str. 17 – 18 (oprava/dokončení – kdo doposud nesplnil)
  • Kartičky s párovými souhláskami jsou pro všechny děti připraveny, nemusíte je vyrábět. Po předchozí domluvě je předávám spolu s krabicí do VV.

Matematika:

  • PS č. 6: str. 29 – 33 (str. 33 = čtverec, obdélník, trojúhelník): dokončit a opravit nesplněné či chybně splněné úkoly, příp. vše nesplněné na předchozích str. (kdo doposud nesplnil)
  • U př. 4 a 5/30 psát výsledky přímo do sešitu (Kdo nesplnil dříve. Ti, co počítali do sešitu nebo na papír, si procvičí ústně.)
  • MS: napsat a znát příklady na násobení a dělení čtyřmi:
  • Zápis z hodiny (po vysvětlení zkuste děti nechat pracovat samostatně):
  • http://www.zsmoravska.cz/wp-content/uploads/M-zápis29.5..jpeg

Člověk a jeho svět:

  • MS: dnešní datum – nadpis Povolání – vlepit kartičky ze str. 55 v PS a vedle napsat název povolání. O povolání si můžete povyprávět.
  • PS: str. 55 – 57 (znát, dokončit a opravit nesplněné či chybně splněné úkoly)
  • uč. str. 40 – 45 (znát)

Splněné úkoly mi posílejte najednou za celý týden (vilimovas@centrum.cz)

Děti pozdravuji a přeji pěkný víkend. 🙂

28. 5. – čtvrtek

Český jazyk:

  • uč. : cv. 34/115 do MS (nejdříve zdůvodnit, pak napsat pouze doplňovaná slova)
  • PS č. 2: str. 14 – 16 (oprava/dokončení – kdo doposud nesplnil)
  • Procvičování tvrdých, měkkých a párových souhlásek

Matematika:

27. 5. – středa

Český jazyk:

  • Upevňování pravopisu tvrdých, měkkých a párových souhlásek (ústně např. dle PS str. 6 – 13)
  • uč. cv. 33/115 do MS (nejdříve ústně zdůvodnit, pak napsat pouze doplňovaná slova)
  • PS č. 2: str. 5 – 13 (oprava/dokončení – kdo doposud nesplnil)

Matematika:

  • PS č. 6: str.  23 – 26: dokončit a opravit nesplněné či chybně splněné úkoly, příp. vše nesplněné na předchozích str. (kdo doposud nesplnil)
  • U př. 1 a 3/24, 5 a 6/26 psát výsledky přímo do sešitu (Kdo nesplnil dříve. Ti, co př. psali do sešitu nebo na papír, si procvičí ústně.)
  • MS: napsat a znát příklady na násobení a dělení dvěma
  • Zápis z hodiny:
  • http://www.zsmoravska.cz/wp-content/uploads/M-zápis-27.5..jpeg

Člověk a jeho svět:

  • Opakování: Náš svět
  • PS: str. 50 – 54 (znát, dokončit a opravit nesplněné či chybně splněné úkoly)
  • uč. str. 40 – 45 (znát)

26. 5. – úterý

Český jazyk:

  • Opakování párových souhlásek
  • PS č. 2: dokončit a opravit nesplněné či chybně splněné úkoly: str. 11 – 13
  • Kdo má vše správně splněno, opakuje ústně. Do str. 13 si v PS pečlivě vybarví obrázky.

Matematika:

  • Opakování sčítání, odčítání, dopočítávání do 100, násobení a dělení dvěma
  • PS č. 6: dokončit a opravit nesplněné či chybně splněné úkoly: str. 19 – 22, příp. vše nesplněné na předchozích str. (kdo doposud nesplnil)
  • U př. 8/20, 5/22 psát výsledky přímo do PS (Kdo nesplnil dříve. Ti, co př. psali do sešitu nebo na papír, si procvičí ústně.)
  • MS: znát a přepsat zápis dle přiloženého vzoru
  • http://www.zsmoravska.cz/wp-content/uploads/Zápis-z-hodiny-26.-5.-1.jpg

Anglický  jazyk:

  • opakování probraného učiva v malém sešitě

25. 5. – pondělí

Zdravím všechny děti, se kterými jsem se dnes nemohla ve škole setkat. Zdravím také rodiče. 🙂

Důležité sdělení:

  • Děti, které do školy nenastoupily, pokračují v distančním vzdělávání. Učivo nyní budu sdělovat každý den. Dnešní učivo je pod sdělením.
  • Informuji o „Hodnocení žáků na konci školního roku 2019/2020“, jež je umístěno na webových stránkách školy.
  • Podrobnější informace naleznete v zaslaném emailu. Prosím o potvrzení, že jste se s nimi seznámili.

Děkuji za spolupráci. Tř. uč.

 

Český jazyk:

  • Opakování párových souhlásek
  • V pracovním sešitě č. 2 dokončit a opravit nesplněné či chybně splněné úkoly: str. 5 – 10 (kdo doposud nesplnil)
  • Kdo má vše správně splněno, opakuje ústně nebo (dle uvážení rodičů):
  • https://skolakov.eu/cesky-jazyk-2-trida
  • každodenní hlasité čtení
  • úkoly spec. pedagožky

Matematika:

  • Opakování sčítání, odčítání, dopočítávání do 100, násobení dvěma
  • V pracovním sešitě č. 6 dokončit a opravit nesplněné či chybně splněné úkoly: str. 13 – 18 (kdo doposud nesplnil; příp. vše nesplněné na předchozích str.)
  • PS č. 6: U př. 3/13, př. 8/16, př. 5/17 psát výsledky přímo do PS
  • PS č. 7: dokončení str. 1 – 2 (zadáno minulý týden)
  • Kdo má vše správně splněno, opakuje ústně nebo (dle uvážení rodičů):
  • https://skolakov.eu/matematika-2-trida

Člověk a jeho svět:

  • Dokončení všech nesplněných úkolů.

Děkuji všem rodičům, kteří mi v posledních dnech zaslaly splněné úkoly. Seznámím se s nimi.

Přeji příjemné jarní dny. 🙂


22. 5. 

Nástup do školy 25. 5.  – upřesňující informace byly zaslány emailem – prosím o potvrzení, že jste se s ním seznámili. Případné dotazy mi neprodleně napište (vilimovas@centrum.cz).

Děkuji. Tř. uč.

Zdravím všechny děti a rodiče! 🙂

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 36 a dokončení nesplněných zadaných úkolů
  • uč.: ústně str. 75 – 77
  • každodenní hlasité čtení
  • úkoly spec. pedagožky

Matematika:

  • PS. č. 7: str. 1, 2
  • ústní opakování sčítání, odčítání, dopočítávání do 100, násobilky 2, 3, 4 (příp. dokončení v PS č. 6)
  • opakování bod, přímka, úsečka (příp. dokončení v PS č. 6)

Člověk a jeho svět:

  • PS: str. 73: barevné karty, na kterých jsou napsány str. 4 – 13. Jedná se o stránky v učebnici. Odpovědi se píší z druhé str. karty. Kdo odpověď nezná, pomoc hledá v učebnici na uvedené stránce.
  • Kdo má práci rychle hotovou, může kreslit obrázky podle tohoto opakování.

Děkuji za zasílání zvládnutých úkolů. Děti odvedly kus práce. Mám z jejich práce radost. Chválím je! 🙂 Poděkování za pomoc dětem patří také rodičům. Těším se na další splněné úkoly.

Děkuji všem rodičům, kteří mi odpověděli na email ohledně nástupu dětí do školy a kteří zajistili vyzvednutí pracovního sešitu do matematiky č.7. Kdo si sešit nevyzvednul, může si ho vyzvednout na vrátnic v době 8 – 12 hod. Budu opravdu ráda, když tam také nechá písanku, která není jeho.

Informace ohledně nástupu 25. 5. do školy sledujte na webových stránkách školy, v emailu. Připomínám, že je nutné v tento den přinést vyplněné a podepsané čestné prohlášení. Děkuji za spolupráci. Tř. uč.

Přeji radostné jarní dny! 🙂


11. – 15. 5

Zdravím Vás, milé děti a rodiče! 🙂

  • Úkoly pro domácí přípravu na tento týden jsou pod sdělením.

Důležité sdělení:

Milí rodiče,

škola se připravuje na otevření školy pro žáky 1. stupně. Sdělení a čestné prohlášení, které jsem Vám minulý týden zaslala emailem, vkládám také zde:

Informace jsou rovněž na webových stránkách školy. Seznamte se s nimi a ještě jednou mi své rozhodnutí zašlete na email vilimovas@centrum.cz. Nyní budete odpovídat na základě bodů v čestném prohlášení. Další informace budou upřesňovány.

Děkuji rodičům, kteří mi již odpověděli.

  • V pátek 15. 5. v 10. 30 hod. budu před budovou školy rozdávat pracovní sešit do matematiky č. 7. 
  • Kdo má u sebe písanku, která není jeho, ať mi ji v pátek přinese. Předám ji správnému majiteli :-).

Děkuji za spolupráci. Třídní učitelka

 

  • Domácí příprava

Český jazyk:

  • PS č. 2 – „přeskočíme“ na str. 34, 35 a připomene si psaní velkých písmen
  • Kdo má vše rychle hotovo, může si opakovat v učebnici: str. 93, 94 ústně; cv. 2/94 na fólii
  • každodenní hlasité čtení
  • úkoly spec. pedagožky

Matematika:

  • PS. č. 6: str. 31, 32 a poslední neočíslovaná stránka
  • ústní opakování sčítání, odčítání, dopočítávání do 100 a násobilky 2, 3, 4 (i pomocí kartiček)
  • Kdo má vše rychle hotovo, může zkusit vymyslet a napsat slovní úlohy.

Člověk a jeho svět:

  • PS str. 64, 65
  • Kdo má vše rychle splněno, může k probíranému učivu nakreslit obrázek.

Děkuji rodičům za pomoc dětem s domácí přípravou a za její zasílání. Mám radost z dobře odvedených úkolů. Úkoly mi nadále můžete zasílat na email vilimovas@centrum.cz. Děti, v pátek se těším, že se aspoň na chvíli před školou uvidíme. Přeji příjemné jarní dny. 🙂


4. – 7. 5. 

Zdravím všechny děti a rodiče! 🙂

Český jazyk:

Matematika:

  • PS č. 6: str. 29 – 30 (př. 1/29 znát zpaměti) – pracovat s kartičkami z přílohy
  • dokončení str. 28 a příp. nesplněných předchozích stran
  • ústní opakování sčítání, odčítání, dopočítávání do 100 a násobilky dvou, tří, násobení čtyřmi
  • Komu se násobilka plete, opakuje si ji pomocí kartiček.

Člověk a jeho svět:

  • PS str. 63, příp. dokončení nesplněných úkolů

Děkuji všem dětem, které mi poslaly vyplněný kvíz do matematiky. Jsem ráda, že se přidaly další děti a vyplnily oba kvízy. Budu ráda, když se přidají i ostatní děti a také se pokusí splnit oba kvízy.

Poděkování za spolupráci patří rovněž rodičům. Splněné úkoly i příp. dotazy mi stále můžete zasílat na email.

Přeji ve zdraví prožité dny a pohodový prodloužený víkend. 🙂


27. – 30. 4.

Zdravím Vás, milé děti a rodiče! 🙂

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 17, 18
  • str. 17: Podtrhni si slabiky „bě“ zelenou pastelkou, slabiky „pě“ modrou pastelkou, slabiky „vě“ hnědou pastelkou, slabiky „ně“ oranžovou pastelkou.
  • Děti, které mají práci rychle hotovou, si učivo mohou procvičovat v učebnici na str. 89 – 92 (např. ústně, na fólii, na papír) nebo také zde i dříve probrané učivo druhé třídy (dle uvážení rodičů):
  • https://skolakov.eu/cesky-jazyk-2-trida
  • každodenní hlasité čtení
  • úkoly spec. pedagožky

Matematika:

  • PS č. 6: str. 27 – 28
  • Nastříhat kartičky násobilky „4“ a pracovat s nimi při osvojování násobilky (příloha uprostřed PS; vložit do obálky).
  • Násobky čtyř (0, 4, 8, …, 40) je třeba znát zpaměti (př. 2/27).
  • Násobení čtyřmi (0 . 4 = 0, 1 . 4 = 4, 2 . 4 = 8, …., 10 . 4 = 40) je třeba znát zpaměti (př. 1/27).
  • opakování sčítání, odčítání, dopočítávání do 100, násobilky dvou, tří ústně nebo (dle uvážení rodičů):
  • https://skolakov.eu/matematika-2-trida
  • opakování odeslat do 30. 4. Na odkaz na dalším řádku stačí kliknout.
  • https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfWxGWYjj6uzuIM0UZ6toqMqBr6kAoydjAmXL63j9dpkXb4Cw/viewform

Člověk a jeho svět

  • uč. str. 54 – 55  přečíst a znát spolu s předchozími stránkami
  • PS: dokončit veškeré nesplněné práce
  • Děti, které mají práci splněnou, mohou k probíranému učivu nakreslit obrázek.

Děkuji všem dětem, které mi minulý týden poslaly vyplněný kvíz do matematiky. Splněné úkoly i příp. dotazy mi stále můžete zasílat na email.

Přeji pohodové jarní dny a prodloužený víkend. 🙂


20. –  24. 4. 

Zdravím Vás, milé děti a rodiče! 🙂

  • Úkoly pro domácí přípravu na tento týden jsou pod sdělením.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  • Děkuji všem rodičům, kteří mi již odpověděli na mé sdělení ze dne 17. 4.
  • Prosím rodiče, kteří mi doposud nenapsali, aby tak během dnešního dne učinili. Email jsem Vám zaslala ještě jednou.
  • DŮLEŽITÉ SDĚLENÍ:

Milí rodiče,

ze sdělovacích prostředků víte, že děti 1. stupně se mají 25. 5. 2020 vrátit do škol. Proto Vás žádám, abyste mi BĚHEM DNEŠNÍHO DNE SDĚLILI zda:

  • Vaše dítě 25. 5. do školy nastoupí
  • bude navštěvovat školní družinu
  • se bude stravovat ve školní jídelně.

Rodiče, kteří odpoví, že neví, bude jejich dítě připočteno k dětem, které do školy nastoupí.

Toto sdělení jsem rovněž zaslala na email všem rodičům, od kterých mám emailovou adresu.

Promyslete, a dejte mi opravdu na email (vilimovas@centrum.cz) vědět, jak jste se rozhodli.

Děkuji za spolupráci. Třídní učitelka

 

  • Domácí příprava  

Český jazyk:

  • uč. str. 89 – ústně
  •  PS č. 2: str. 14 – 16
  • str. 14 – 15: Podtrhni si slabiky „dě“ zelenou pastelkou, slabiky „tě“ modrou pastelkou, slabiky „ně“ oranžovou pastelkou.
  • str. 16: Podtrhni si slabiky „bě“ zelenou pastelkou, slabiky „pě“ modrou pastelkou, slabiky „vě“ hnědou pastelkou, slabiky „ně“ oranžovou pastelkou.
  • Děti, které mají práci rychle hotovou, si učivo mohou procvičovat v učebnici na str. 85 – 87 nebo také zde (dle uvážení rodičů):
  • https://skolakov.eu/cesky-jazyk-2-trida
  • každodenní hlasité čtení
  • úkoly spec. pedagožky

Matematika:

Člověk a jeho svět:

  • uč. str. 51 – 53 přečíst a znát spolu s předchozími stránkami
  •  PS: str. 60 – 62
  •  Děti, které mají práci rychle hotovou, mohou k probíranému učivu nakreslit obrázek.

Anglický jazyk:

Vypracované vyfocené/naskenované úkoly, dotazy mi stále můžete zasílat na email. Děkuji všem rodičům za pomoc dětem s domácí přípravou. Vím, že je to pro Vás mnohdy náročné.

Přeji příjemné jarní dny. 🙂


17. 4.

DŮLEŽITÉ SDĚLENÍ:

Milí rodiče,

ze sdělovacích prostředků víte, že děti 1. stupně se mají 25. 5. 2020 vrátit do škol. Proto Vás žádám, abyste mi NEJPOZDĚJI DO ÚTERÝ 21. 4. 2020 DO 10 HOD. SDĚLILI zda:

  • Vaše dítě 25. 5. do školy nastoupí
  • bude navštěvovat školní družinu
  • se bude stravovat ve školní jídelně.

Rodiče, kteří odpoví, že neví, bude jejich dítě připočteno k dětem, které do školy nastoupí.

Toto sdělení jsem rovněž zaslala na email všem rodičům, od kterých mám emailovou adresu.

Promyslete, a dejte mi opravdu na email (vilimovas@centrum.cz) vědět, jak jste se rozhodli.

Děkuji za spolupráci. Třídní učitelka


14. – 17. 4. 

Zdravím Vás, milé děti a rodiče! 🙂

Český jazyk:

  • uč. str. 84 – ústně
  • ústní opakování párových souhlásek
  • písanka str. 37 – 40
  • každodenní hlasité čtení
  • úkoly spec. pedagožky

Matematika:

  • PS č. 6 – str. 23, 24
  • Nastříhat kartičky násobilky „3“ a pracovat s nimi při osvojování násobilky (příloha uprostřed PS; vložit do obálky).
  • Násobky tří (0, 3, 6, …, 30) je třeba znát zpaměti (př. 2/23).
  • Násobení třemi (1 . 3 = 3, 2 . 3 = 6, …., 10 . 3 = 30) je třeba znát zpaměti (př. 1/23).
  • ústní opakování násobilky dvou, sčítání, odčítání, dopočítávání do 100

Člověk a jeho svět:

  • uč. str. 48 – 50 přečíst a znát spolu se str. 46, 47
  • Děti, pozorujte změny v přírodě a zkoušejte je rodičům popsat. Můžete nakreslit obrázek.
  • PS – dokončení nesplněných úkolů

Splněné úkoly, dotazy mi nadále můžete zasílat na email.

Děti, které již mají splněné úkoly z předchozích dnů a které si rychle splní nově zadané úkoly, si mohou  doposud probrané učivo v českém jazyce a matematice opakovat i na internetu (viz odkazy níže a dle uvážení rodičů).

Přeji ve zdraví prožité jarní dny. 🙂


6. – 8. 4.

Zdravím všechny děti a rodiče! 🙂

Český jazyk:

  • dokončení, opravení zadaných úkolů (ti, co doposud nesplnili)
  • ústně, na fólii, na internetu (viz odkazy níže a dle uvážení rodičů) opakování doposud probraného učiva; také si můžete vybarvit obrázky v prac. sešitech
  • každodenní hlasité čtení
  • úkoly spec. pedagožky

Matematika:

  • dokončení, opravení zadaných úkolů (ti, co doposud nesplnili)
  • ústní, na internetu (viz odkazy níže a dle uvážení rodičů) procvičování sčítání, odčítání, dopočítávání do 100, násobení a dělení dvěma
  • vyhotovené pracovní listy do geometrie vložit do pracovního sešitu

Člověk a jeho svět:

  • uč. str. 47
  • PS –  dokončit nesplněné úkoly (ti, co nemají splněno – podívejte se také na předchozí str., máte poznačeno)
  • můžete nakreslit velikonoční nebo jarní obrázek, obrázek různých typů hodin, kalendář (název a obrázek jednotlivých měsíců)
  • těším se na vaše obrázky 🙂

Angličtina:

  • upevňovat názvy částí lidského těla dle zaslaného pracovního listu

Splněné úkoly mi nadále můžete zasílat na email. Děkuji všem rodičům, kteří tak učinili, a dětem za vzorně splněné úkoly.

Přeji ve zdraví prožité svátky jara. Vaše paní učitelka 🙂


30. 3. – 3. 4. 2020

Zdravím Vás, milé děti a rodiče! 🙂

Český jazyk:

Matematika:

Člověk a jeho svět:

  • PS str. 58, 59
  • uč. str. 46

Anglický jazyk:

Splněné úkoly mi opět můžete zasílat na email, stejně tak dotazy. Děti, které mají práci rychle splněnou, si učivo mohou dále procvičovat na webových stránkách uvedených minulý týden nebo na některých ze stránek uvedených na školních webových stránkách pod tabulkou tříd. Doporučuji sledování „UčíTelka“.

Přeji ve zdraví prožité dny. 🙂


23. – 27. 3. 2020

Zdravím všechny rodiče a děti! 🙂

Český jazyk:

  • PS č. 2: str. 9 – 11: (nahlas zdůvodnit, pak doplnit správnou souhlásku; modrou pastelkou podtrhnout souhlásky „s, š, h“; zelenou pastelkou souhlásky „z, ž, ch“). Kontrolu lze provést dle str. 1 vzadu pracovního sešitu (také u předchozích zadaných stránek v minulých dnech) nebo vyfotit/naskenovat a zaslat na email.
  • písanka str. 34 – 35
  • Každý den nahlas číst 10 – 15 min. v čítance či vlastní knize.
  • Děti, které docházejí ke spec. pedagožce budou nadále denně 5 – 10 min. pracovat dle jejich pokynů (viz sdělení spec. ped. na web. str. školy).
  • Děti, které mají práci rychle hotovou, si učivo mohou procvičovat také zde: https://skolakov.eu/cesky-jazyk-2-trida

Matematika:

PS č. 6: str. 18 – 20, 22

  • př. 1/19 – řadu míčků na každém řádku rozdělit svislou čárou po dvou, příklady znát zpaměti. Zapamatovat si, že dělením provádíme zkoušku při násobení.
  • zapamatovat si pojmy: činitel, činitel součin – násobení; dělenec, dělitel, podíl – dělení
  • str. 22 – polovinu určím tak, že celek rozdělím na dvě stejné části
  • pracovat s kartičkami násobilky
  • Splněné úkoly od str. 13 mi můžete vyfotit/naskenovat a zaslat na email.
  • Děti, které mají práci rychle hotovou, si učivo mohou procvičovat také zde: https://skolakov.eu/matematika-2-trida

Člověk a jeho svět:

  • PS: str. 56 – 57
  • znát názvy ročních období, měsíců (opakovat pomocí kartiček v pouzdře), dnů v týdnu

Anglický jazyk:

  • opakování učiva v MS
  • Děti si mohou na papír nakreslit obrázek vlastní rodiny a zkoušet jednotlivé členy rodiny pojmenovat podle pracovního listu v sešitě. Kdo chce, může si vyzkoušet členy rodiny popsat písemně.

Milí rodiče, děkuji za spolupráci a pomoc Vašim dětem. V případě potřeby mě kontaktujte na email (vilimovas@centrum. cz), jak to již někteří rodiče udělali.

Do dalších dnů přeji pevné zdraví. 🙂


16. – 20. 3. 2020

Český jazyk:

  • PS. č. 2: str. 5, str. 6 – 8: (nahlas zdůvodnit, pak doplnit správnou souhlásku; modrou pastelkou podtrhnout souhlásky „p, d, ď, f,“; zelenou pastelkou souhlásky „b, t, ť, v“).
  •  písanka – str. 32, 33
  • Každý den nahlas číst 10 – 15 min. v čítance či vlastní knize.
  • PS č. 1 – dokončit poznačenou nesplněnou práci (týká se pouze některých dětí; mají poznačeno v PS, deníčku).

Matematika:

  • PS č. 6: str. 14 – 17
  • Nastříhat kartičky násobilky „2“ a pracovat s nimi při osvojování násobilky (příloha uprostřed PS; vložit do obálky).
  • Násobky dvou (0, 2, 4, …, 20) je třeba znát zpaměti (př. 2/15).
  • Násobení dvěma (1 . 2 = 2, 2 . 2 = 4, …., 10 . 2 = 20) je třeba znát zpaměti (př. 1/15).

Člověk a jeho svět:

  • PS: str. 54 – 55
  • papírové hodiny: procvičení poznávání času
  • dokončení nesplněné práce na předchozích str. (týká se pouze některých dětí; mají poznačeno v PS, deníčku)

Anglický jazyk:

  • opakování učiva v MS

11. – 13. 3. 2020

Učivo poznačeno v deníčku, v prac. sešitě z M, písance.  Nepřítomným žákům zaslano emailem.