Písemná výzva k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace

Předmětem veřejné zakázky je nákup průchozí myčky Winterhalter PT-XL EnergyPlus

Písemná výzva k podání nabídky  v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace

Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497 okres Karviná, příspěvková  organizace Vás jako případného zájemce o níže uvedenou veřejnou zakázku malého rozsahu, zadávanou v poptávkovém řízení, tímto vyzývá k podání nabídky a k prokázání kvalifikace

Identifikační údaje veřejného zadavatele

Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497

okres Karviná, příspěvková organizace

Sídlo: Moravská 29/497, 736 01 Havířov-Šumbark

IČ: 70958131

DIČ:CZ70958131

e-mail: sekretariat@zsmoravska.cz

tel: 596 802 541, 596 802 542

fax: 596 802 549

Zastoupena: Mgr. Marcelou Sasynovou, ředitelkou školy

Název  veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je nákup průchozí myčky Winternhalter PT-XL EnergyPlus.

Spisové číslo VZ

VZ/01/ZŠMOR/20

Druh veřejné zakázky

Poptávkové řízení do 1 000 000,-Kč (bez DPH) na veřejnou zakázku malého  rozsahu

Předmět veřejné zakázky
  • Předmětem tohoto poptávkového řízení je dodáni průchozí myčky Winterhalter PT-XL.
  • Počet programů 3 + speciální
  • Výkon dle konfigurace15-48 košů/hod.
  • Krátký program 77 košů/hod.
  • Objem nádrže 35 l
  • Spotřeba oplachované vody 2,4 l u poháněného oplachového systému 2 l
  • Dávkovače na mycí a oplachový prostředek
  • Rozměr stroje š. 735, hl. 750, v. 1635 (s otevřeným krytem 2 115 mm)
  • Teplota nádrže dle konfigurace 62-69˚C
  • Výška v provedení EnergyPlus 2 435 mm
  • Rozměr koše 500/600
  • Světlá vstupní výška 560 mm
  • Teplota oplachu 65-86˚C
  • Celkový příkon s 6,4/10,8 kW, s bojlerem 10,2/13,2 kW/400V
  • Maximální teplota přitékající vody 20˚C
  • Min./max. tlak vody 1/6 bar
  • Hmotnost netto 173 kg

Doba realizace VZ

9. 3. 2021

Poskytnutí zálohy

NE

Dílčí plnění

NE

 

Varianty nabídky

NE

Kontaktní údaje pro podání žádosti o

dodatečné informace

Mgr. Marcela Sasynová

tel. č.: 596 802 541, 739 076 002

fax: 596 802 549

adresa: Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497

okres Karviná, příspěvková organizace

Mgr. Marcela Sasynová

Moravská 29/497, 736 01 Havířov-Šumbark

e-mail: sekretariat@zsmoravska.cz

Lhůta pro podání nabídek

do 4. března 2021 do 12.00 hodin

Místo podání nabídek

Sekretariát Základní školy Havířov- Šumbark Moravská 29/497 okres Karviná, příspěvková organizace

Označení obálky s nabídkou

Adresa odesilatele (uchazeče)

VZ/01/ZŠMOR/21 –  NEOTVÍRAT

„ Dodání průchozí myčky Winterhalter PT-XL“EnergyPlus.“

Nabídky budou v zalepené obálce opatřené razítkem na uzávěru

Kritérium hodnocení nabídek

Nabídky budou hodnoceny dle těchto kritérií:

  • nejnižší nabídková cena v Kč včetně DPH
  • předpokládaný termín zahájení plnění (účinnost smlouvy): březen 2021
  • termín dokončení: nejpozději do 14 dnů od podepsání smlouvy s dodavatelem
  • záruka min. 36 měsíců, servis je poskytován dodavatelem zařízení na místě u zákazníka, zahájení opravy v místě instalace nejpozději následující pracovní den po nahlášení závady, odstranění závady neprodleně
  • způsob provádění záručního servisu a podpory – kontaktní místo pro nahlášení poruch, podpora poskytovaná prostřednictvím tel. linky musí být dostupná v pracovní dny minimálně od 9:00 – 16:00
  • zařízení budou zadavateli dodána nejpozději 14 dnů od podepsání smlouvy
  • platnosti nabude smlouva dnem podpisu a účinnosti nabude smlouva dnem uveřejnění smlouvy v registru smluv.
Způsob hodnocení nabídek

Hodnocení nabídek hodnotící komise zadavatele provede bodovací metodou a k hodnocení budou použitá výše uvedená dílčí kritéria stanovená zadavatelem.

Hodnotící komise použije bodovací stupnici v rozsahu 0 až x (podle počtu uchazečů).  Každé jednotlivé nabídce k dílčímu kritériu bude přidělená bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria.

Nejvýhodnější nabídce hodnotící komise přiřadí 1 bod, druhé nejvýhodnější nabídce přiřadí 2 body a tak dále.

Součet bodů v jednotlivých dílčích kritériích určí celkové pořadí nabídky s tím, že nejvhodnější je ta nabídka, která získá nejnižší počet bodů.

Základní kvalifikační předpoklady V rozsahu ust. § 74 odst. 1 až 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a to čestné prohlášení ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky.
Profesní kvalifikační předpoklady
  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud  jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje, ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky
  • doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují
  • čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Požadavky na zpracování, obsah nabídky

 a její seřazení

Nabídka uchazeče musí obsahovat tyto součásti řazené v níže uvedeném pořadí:

  • identifikační údaje uchazeče, vč. případné ověřené plné moci pro osobu podepisující níže uvedené dokumenty
  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud
  • jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje, ne starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky
  • doklad o oprávnění k podnikání v  rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují
  • čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
  • řádně podepsaný návrh smlouvy na nákup průchozí myčky ve dvou vyhotoveních (nabídková cena bude uvedena bez DPH, sazba a výše DPH, cena  vč.DPH). Smlouva bude obsahovat termín dodání myčky, délku záruční lhůty v měsících, záruční a pozáruční podmínky (servis).
  • nabídku podá uchazeč v jednom vyhotovení
Upozornění

Uchazeč, který nedoloží požadované kvalifikační předpoklady, bude z veřejné zakázky vyloučen.

Závěrečné ustanovení
  • včas doručené nabídky se stávají majetkem zadavatele a zájemci nemají nárok na úhradu nákladů souvisejících s jejich nabídkou v tomto poptávkovém řízení
  • zadavatel si vyhrazuje právo na změnu zadávacích podmínek, na doplnění zadávacích podmínek, na zrušení řízení, a příp. další jednání o nabídkách
Zveřejnění výzvy

webové stránky základní školy – www.zsmoravska.cz

Za zadavatele: Mgr. Marcela Sasynová, ředitelka školy

Písemnou výzvu k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace v pdf naleznete zde…

Písemnou výzvu k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace v .doc naleznete zde…