Písemná výzva k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace
Předmětem veřejné zakázky je nákup 28 ks notebooků pro učitele školy pro potřebu poskytování kvalitní distanční výuky.
Písemná výzva k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace
Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497 okres Karviná, příspěvková organizace Vás jako případného zájemce o níže uvedenou veřejnou zakázku malého rozsahu, zadávanou v poptávkovém řízení, tímto vyzývá k podání nabídky a k prokázání kvalifikace
Identifikační údaje veřejného zadavatele |
Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497 okres Karviná, příspěvková organizace Sídlo: Moravská 29/497, 736 01 Havířov-Šumbark IČ: 70958131 DIČ: CZ70958131 e-mail: sekretariat@zsmoravska.cz tel: 596 802 541, 596 802 542 fax: 596 802 549 Zastoupena: Mgr. Eliškou Tomíčkovou, ředitelkou školy |
Název veřejné zakázky | Předmětem veřejné zakázky je nákup 28 ks notebooků pro učitele školy pro potřebu poskytování kvalitní distanční výuky. |
Spisové číslo VZ | VZ/01/ZŠMOR/20 |
Druh veřejné zakázky | Poptávkové řízení do 1 000 000,-Kč (bez DPH) na veřejnou zakázku malého rozsahu |
Předmět veřejné zakázky |
Předmětem tohoto poptávkového řízení je dodáni 28 ks notebooků s příslušenstvím
|
Doba realizace VZ | 2. listopadu 2020 |
Poskytnutí zálohy | NE |
Dílčí plnění | NE |
Varianty nabídky | NE |
Kontaktní údaje pro podání žádosti o dodatečné informace |
Mgr. Eliška Tomíčková tel. č.: 596 802 541, 739 076 002 fax: 596 802 549 adresa: Základní škola Havířov-Šumbark Moravská 29/497 okres Karviná, příspěvková organizace Mgr. Eliška Tomíčková Moravská 29/497, 736 01 Havířov-Šumbark e-mail: sekretariat@zsmoravska.cz |
Lhůta pro podání nabídek | do 30. října 2020 do 15.00 hodin |
Místo podání nabídek | Sekretariát Základní školy Havířov-Šumbark Moravská 29/497 okres Karviná, příspěvková organizace |
Označení obálky s nabídkou |
Adresa odesilatele (uchazeče) VZ/01/ZŠMOR/20 – NEOTVÍRAT „Dodání 28 ks notebooků pro učitele školy pro potřebu poskytování kvalitní distanční výuky.“ Nabídky budou v zalepené obálce opatřené razítkem na uzávěru. |
Kritérium hodnocení nabídek |
Nabídky budou hodnoceny dle těchto kritérií:
|
Způsob hodnocení nabídek |
Hodnocení nabídek hodnoticí komise zadavatele provede bodovací metodou a k hodnocení budou použita výše uvedená dílčí kritéria stanovená zadavatelem. Hodnoticí komise použije bodovací stupnici v rozsahu 0 až x (podle počtu uchazečů). Každé jednotlivé nabídce k dílčímu kritériu bude přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Nejvýhodnější nabídce hodnoticí komise přiřadí 1 bod, druhé nejvýhodnější nabídce přiřadí 2 body a tak dále. Součet bodů v jednotlivých dílčích kritériích určí celkové pořadí nabídky s tím, že nejvhodnější je ta nabídka, která získá nejnižší počet bodů. |
Základní kvalifikační předpoklady | V rozsahu ust. § 74 odst. 1 až 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a to čestné prohlášení ne starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky. |
Profesní kvalifikační předpoklady |
|
Požadavky na zpracování, obsah nabídky a její seřazení |
Nabídka uchazeče musí obsahovat tyto součásti řazené v níže uvedeném pořadí:
|
Upozornění | Uchazeč, který nedoloží požadované kvalifikační předpoklady, bude z veřejné zakázky vyloučen. |
Závěrečné ustanovení |
|
Zveřejnění výzvy | webové stránky základní školy – www.zsmoravska.cz |
Písemnou výzvu k podání nabídky v poptávkovém řízení a k prokázání kvalifikace v pdf naleznete zde…
Dotazy k zadání
Otázka 2:
NB jsou dle zadání zn DELL, zakázka je již obsazena, pokud si přejete dostat nabídku stejné značky od více než jednoho uchazeče, prosím o vyjádření.
Odpověď 2:
Dle marketingového průzkumu, který jsme si dělali před zahájením VZ, splňuje námi vyspecifikované parametry více výrobců.
Otázka 1:
Co a v jakém rozsahu je předmětem poptané „instalace“? NB budou s Windows Pro, nebo vč upgradu, připojení do domény je pak otázkou minut, tj i zdarma, případně pokud je třeba další činnosti, rádi doladíme.
Odpověď 1:
Předmětem poptané instalace je instalace:
- Windows 10 Pro včetně upgrade
- Balík MS Office
- ESET Endpoint Antivirus
- Acrobat Reader
Vyhodnocení výběrového řízení
Dne 2. listopadu 2020 proběhlo výběrové řízení „VZ/01/ZŠMOR/20“ – dodání 28 ks notebooků pro učitele školy pro potřebu poskytování kvalitní distanční výuky. Výběrové řízení bylo zahájeno ve 13 hod. v místnosti č. 2 – ředitelna ZŠ Moravská za účasti výběrové komise ve složení: Mgr. Marcela Sasynová, člen, Mgr. Michaela Janošcová, člen, Beáta Musialková, člen, Mgr. Jana Feberová, člen.
Smlouva o nákupu notebooků bude podepsána se společností AUTOCONT a.s.
Společnost AUTOCONT a.s. se sídlem Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava splnila veškeré body
v předmětu veřejné zakázky a kritéria hodnocení nabídek. Členy výběrové komise byla
vyhodnocena jako vítěz výběrového řízení.
Nabídková cena díla včetně DPH činí 610.687,-Kč. Cena díla bude uhrazena ze SR.