Hodnocení žáků na konci školního roku 2019/2020
- Vysvědčení budou vypadat standardně, budou obsahovat známky ze všech předmětů nebo slovní hodnocení tam, kde je to takto nastavené.
- K výslednému hodnocení za jednotlivé předměty není potřeba žádný minimální počet známek nebo podkladů.
- Jako hlavní podklad pro výsledné hodnocení slouží práce žáků do 10. března (tedy práce z prezenční výuky).
- Podpůrné, tedy jen doplňující, jsou pro výsledné hodnocení také podklady získané v průběhu vzdělávání na dálku, pokud měl žák pro vzdělávání odpovídající podmínky. U vzdělávání na dálku lze zohlednit v hodnocení například:- Snahu žáků o pravidelnou práci ve vzdělávání na dálku a odevzdávání úkolů a výstupů.- Samostatnou práci žáků a samostudium během vzdělávání na dálku a jejich výsledky.
– Četbu související se zadanými úkoly.
– Portfolia prací žáků, případně jejich další podklady (na 2. stupni např. práce v Google classroom), které umožnily žákům samotným formulovat výsledky, kterých dosáhli.
– Zvládnutí technologií a pravidel pro práci s technologiemi potřebnými pro vzdělávání na dálku.Další podpůrné podklady mohou být získané v období “dětských skupin”, případně může jako podklad sloužit hodnocení výsledků za první pololetí.
- Nedostatek podkladů za období distanční výuky nemůže být sám o sobě důvod k tomu, aby byl žák nehodnocen nebo neprospěl.
- Vysvědčení z tohoto pololetí se nebude brát v potaz v rámci přijímacích zkoušek na střední školy.
- Forma předávání vysvědčení bude stanovena dle aktuální epidemiologické situace.